Lale Ortaokul ‘Zaman Yönetimi Semineri’
⏰ Zaman Yönetimi Semineri ile Verimli Bir Gün!
Bugün 5 ve 6. sınıf öğrencilerimizle “Zaman Yönetimi” konulu bir seminer gerçekleştirdik. Seminer boyunca öğrencilerimizle karşılıklı soru-cevap yaparak günlük yaşamda zamanı nasıl daha etkili kullanabileceklerini konuştuk. Seminerin sonunda, günün özetini içeren kısa bir video ile hem keyifli hem de bilgilendirici bir kapanış yaptık. Öğrencilerimiz için farkındalık kazandıran, verimli bir etkinlik oldu. Zamanı doğru kullanmak, başarıya atılan ilk adımdır! ?✨
Bu Haber 29/09/2025 Tarihinde eklendi ve 1080 Kez Okundu